Forstå automatiseringens kerne
Alle virksomheder og organisationer har gentagelige arbejdsopgaver på kontoret, der minder om fabriksarbejde. Opgaverne er kedelige og simple, og tager tid og energi fra de opgaver, som kræver et menneskes fulde energi og opmærksomhed.
I dette kursus lærer du kernen i automatisering og dermed, hvordan du sparer de 2-3 timer pr. dag pr. medarbejder, som undersøgelser viser, du kan. Så får I endelig tid til bedre kundeservice, mere salg eller en tiltrængt frokostpause.
Dyk ned i alt det essentielle ved at automatisere på egen hånd, så du selv eller din organisation kan begynde at spare tid allerede efter dette, indledende kursus.
Indhold
- Automatiseringens historie
- Automatiseringens grundbegreber
- Hvilke opgavertyper der kan automatiseres
- Introduktion til de vigtigste programmer
- Introduktion og konkrete, 'sådan gør du' -øvelser til simple automatiseringsprocesser
Det lærer du:
- Hvilke opgaver du får mest ud af at automatisere
- Hvordan du planlægger en automatiseringsproces
- Hvordan du automatiserer en simpel arbejdsproces
- Hvordan du bruger de grundlæggende funktioner i de vigtigste programmer (se evt. værktøjer, vi bruger i dette kursus)
Derfor vil du selv eller din chef elske, at du har været på dette kursus:
- Du bliver 'the go to person', når det kommer til at træffe nogle af virksomhedens allervigtigste, strategiske beslutninger
- Du kan implementere systemer, der er tidsbesparende, og som bliver ved med at være det
- Du træder ind i en ny verden, der vil give dig arbejde de næste mange år, fordi der er stor mangel på de kompetencer, du får her
Dette kursus er for dig:
- Der er leder og står foran implementering af automatisering
- Er selvstændig eller virksomhedsejer, der ønsker at spare tid og professionalisere din forretning
- Er habil IT-bruger, der ønsker at være specialist i at automatisere i din nuværende eller kommende organisation
Kurset kræver ikke forudgående ekspertise eller kendskab til de anvendte programmer, men det er bestemt en fordel at være nysgerrig IT-bruger.